ابزار بوکمارک این صفحه را به اشتراک بگذارید همه چی دون MR
همه چی دون MR
هر چیزی که فکرشو بکنی!

امروز برای شما دوستان عزیز بازی فکری ، کم حجم ، عجیب و بسیار زیبا Lament برای کامپیوتر PC رو آماده دانلود کردم.  این بازی مشابه بازی لیمبو Limbo می باشد.  سبک بازی معمایی است و حس ماجراجویانه شما را تحریک می کند. در این بازی خبری از زرق و برق بازی هایی که با هزینه های بسیار زیاد ساخته می شوند نیست ،هم چنین بازی از صداگذاری بسیار خوبی بهره می برد.

ریتم کلی موسیقی بازی حال و هوای بسیار مرموزی دارد و بازی را بسیار جذاب کرده است ، شخصیت اصلی بازی ، دختری است که وظیفه‌اش زنده کردن موسیقی در دنیای بدون آهنگ است ، موانع بسیاری بر سر راه او قرار گرفته‌‌اند که هر کدام با ملودی خاصی باز می‌شوند. شما هم اکنون می توانید این بازی کم حجم را از این وبلاگ  دریافت نمایید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:بازي با حجم كم بازي براي كامپيوتر بازي درسبك ليمبو بازی بازی Lament برای کامپیوتر بازی جدید برای کامپیوتر بازی جدید کامپیوتر 2012 بازی دخترانه بازی دخترونه بازی زیبا و کم حجم بازی فکری جدید بازی ماجرایی بازی های 2012 بازی های 2012 کامپیوتر بازی های جدید کامپیوتر بازی های کامپیوتری جدید بازی پازل بازی پی سی جدید بازی کامپیوتر بازی کامپیوتر 2012 بازی کامپیوتر کم حجم بازی کم حجم بازی کم حجم 2012 بازی کم حجم Lament بازی کم حجم برای PC بازی کم حجم برای کامپیوتر بازی کم حجم دانلود بازی کم حجم کامپیوتر بازی کم حجم کامپیوتر 2012 بازیهای 2012 بازیهای کامپیوتر 2012 دانلود دانلود بازي دانلود بازي 2012 دانلود بازي Lament دانلود بازي براي PC دانلود بازي جديد 2012 دانلود بازي فكري كم حجم دانلود بازي كامپيوتر دانلود بازي كم حجم دانلود بازي كم حجم جديد دانلود بازي كم حجم فكري دانلود بازي کامپيوتر دانلود بازی دانلود بازی 2012 دانلود بازی Lament دانلود بازی pc دانلود بازی PC 2012 دانلود بازی با حجم کم دانلود بازی برای کامپیوتر دانلود بازی جدید دانلود بازی جدید دخترانه دانلود بازی جدید دخترونه دانلود بازی جدید کامپیوتر 2012 دانلود بازی دخترانه دانلود بازی دخترانه 2012 دانلود بازی دخترانه برای کامپیوتر دانلود بازی دخترانه جدید دانلود بازی دخترانه کامپیوتر دانلود بازی دخترانه کم حجم دانلود بازی دخترونه دانلود بازی رایگان دخترانه دانلود بازی سرگرم کننده دانلود بازی فکری دانلود بازی فکری جدید دانلود بازی فکری کم حجم دانلود بازی ماجراجویی دانلود بازی های 2012 دانلود بازی های جدید دانلود بازی های کامپیوتر دانلود بازی های کم حجم دانلود بازی پی سی دانلود بازی کامپیوتر دانلود بازی کامپیوتر 2012 دانلود بازی کم حجم دانلود بازی کم حجم 2012 دانلود بازی کم حجم pc دانلود بازی کم حجم جدید دانلود بازی کم حجم دخترانه دانلود بازیهای جدید 2012 دانلود رايگان بازي زيباي LAMENT دانلود رایگان بازی دخترانه مشکل در بازي LAMENT گیم فکری, توسط علیرضا حسینی

برای خرید اکانت و اطلاعات بیشتر به این وبلاگ مراجعه کنید.....

 

 

 

 

                       mrsocks.loxblog.com


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 1 تير 1391برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 قالب زيباي موزيك ورژن 8 براي وبلاگ ، كم حجم داراي سرعت لود بالا ظاهر متفاوت


اين قالب با آپديت روز ساخته شده و داراي 8 استايل مي‌باشد .

ويژه سرويس بلاگفا ، لوکس بلاگ ، میهن بلاگ و پرشين بلاگ 


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:قالب وبلاگ,قالب موزیک,قالب بلاگفا,قالب لوکس بلاگ, توسط علیرضا حسینی
موتورهای جستجو معمولا پس از مدتی از راه اندازی سایت ها و وبلاگ ها ، نام و مطالب آنها را در خود ایندکس (ثبت) می کنند. اما برای تسریع در ثبت سایت و مطالب شما در موتورهای جستجو ، باید این اقدام را خودتان انجام دهید .
سایت زیر این توانایی را دارد که سایت شما را در ۱۵۰موتور جستجو ثبت کند:





پس از وارد کردن آدرس سایت و ایمیل خود دکمه ADD URL رابزنید و صبر کنید تا مراحل ثبت انجام شود. این کار حدود ۳ تا ۱۰ دقیقه طول می کشد .توجه داشته باشید صفحه مربوطه را تا هنگام نمایش کامل نتایج ثبت شدن ، نبندید.

نوشته شده در تاريخ شنبه 29 بهمن 1390برچسب:serach,ثبت,ثبت در موتور های جستجو,ثبت در گوگل, ثبت در یاهو, توسط علیرضا حسینی

 

دانلود ورژن جدید بهترین آنتی ویروس موبایل با

آپدیت روز Kaspersky Lab KMS9 v9.0.49

 
 

این جدیدترین ورژن و البته کرک شده آنتی ویروس قوی Kaspersky Lab KMS9 v9.0.49 است. اکثرا با این آنتی ویروس و قدرت و تواناییش در محافظت از سیستم عامل های مختلف آشنا هستید . از قابلیت های این آنتی ویروس اسکن ریل تایم و فابلیت آپدیت سریع دیتابیس با GPRS هستش . این برنامه امنیتی مجهزAnti-Virus ، Anti-Spam ، Anti-Theft ، Firewall ، Encryption ، Parental control هستش که این برنامه رو به یک پک امنیتی فوق العاده تبدیل کرده .
این برنامه به صورت کاملا تضمین شده گوشی شما را مورد حفاظت قرار می دهد تا از نفوذ برنامه های هکر و و یروس های اینترنتی در امان بمانید.

 

 

 

 

_____________________________________________

 

 

 

 

 

راهنما :  لینک دانلود این مطلب را از کادر زیر کپی کرده

 

 

و بر روی محل تایپ قسمت آدرس مرورگر اینترنتی خود Paste نمائید

 

و سپس با زدن کلید Enter آن را براحتی دانلود کنید.

 



http://www.dl.persianmob.net/hosein/Kaspersky.Mobile.Secuirty.v8.0.51.S60v3.SymbianOS9.x-[PersianMob.Net].zip

حجم فایل : ۸۹۷ کیلوبایت 

پسورد فایل : www.persianmob.net


 

 

 


نوشته شده در تاريخ جمعه 28 بهمن 1390برچسب:آنتی ویروس برای موبایل,آنتی ویروس, توسط nimanna

 دانلود نسخه LIMITED EDITON برای اولین بار در بین وبسایت های ایرانی 

نام بازی: Need for Speed: The Run LIMITED EDTION                     
پلتفورم : PC / Windows
ژانر : racing
تاریخ انتشار جهانی : 15 November 2011
تاریخ انتشار در آمریکا : 15 November 2011
تاریخ انتشار در اروپا : 18 November 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts Inc.
مد بازی : unknown
حمایت توسط : EA Games
درجه بندی سنی : +16
قابلیت آنلاین:دارد

راهنمای عمومی نصب بازی ها :

اینجا کلیک کنید

راهنمای نصب بازی Need for Speed The Run :
فایل ARCراطبق راهنمای عمومی نصب بازی ها اجرا کرده و کرک را بعد از نصب در محل نصب بازی کپی کنید .

دانلود کرک بازی Need for Speed The Run  به صورت جداگانه :
دانلود


  http://mihandownload.com/assets_c/2009/10/ICO-download-thumb-240x240-1262.gif
دانلود قسمت 1 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 2 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 3 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 4 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 5 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 6 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 7 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 8 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 9 از لینک کمکی:  FileServe| RapidShare
دانلود قسمت 10 از لینک کمکی:FileServe| RapidShare
-------------------------------------------------------------------


نوشته شده در تاريخ جمعه 14 بهمن 1390برچسب:run,need for speed run, game , bazi mashin, توسط علیرضا حسینی

 

مرورگرهای اینترنتی در تمامی روز و هر روز هفته فعالند، خواه این مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس، گوگل کروم و یا سفری باشد، با وجود اینکه امروزه مرورگرها یکی از مهمترین نرم افزاری کاربردی هستند، ریشه و دلیل انتخاب نام آنها به فراموشی سپرده شده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از ورلد آی تی،  با توجه به جایگاه مرکزی که این نرم افزارها در زندگی انسان دارند، باید تاریخچه ای نیز در پس ساخت و نامگذاری این نرم افزارها وجود داشته باشد.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 4 بهمن 1390برچسب:داستان های جالب درباره انتخاب نام مرورگرها,از چه مرورگری استفاده کنیم؟, توسط علیرضا حسینی

 

Magix_FunPix_Maker_1.0_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه با کمک انواع نرم افزار ویرایش تصویر به راحتی میتوان کارهای مختلف و بسیار جالبی را بر روی عکس ها انجام داد. یکی از این کارها ساخت عکس های خنده دار و جالب است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با ویرایش قسمت های مختلف عکس باعث با مزه تر شدن ان می شود. نرم افزار Magix FunPix Maker یک نرم افزار ویرایش تصویر بوده که تمرکز آن بیشتر بر روی چهره افراد در عکس می باشد. شما میتوانید با وارد کردن عکس دوستان و اعضای خانواده خود در محیط نرم افزار با استفاده از ابزارهای آن اقدام به ویرایش عکس مورد نظر نمایید و با ویرایش قسمت های مختلف صورت باعث خنده دار شدن عکس شوید. یکی از ابزارهای پر کاربرد در این برنامه بر آمده کردن قسمت های مختلف عکس می باشد که با کمک آن می توانید قسمت های مختلف صورت اشخاص را مانند لب ها ، بینی ، چشم ها و ... در عکس بر آمده کنید تا بامزه و خنده دار شود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Magix_FunPix_Maker_1.0_[www.MihanDownload.com]_2.jpgبرخی از ویژگیهای این نرم افزار:
قابلیت بامزه و خنده دار کردن عکس ها.
داشتن انواع ابزارهای ویرایش چهره در عکس.
امکان وارد کردن عکس های دلخواه در برنامه.
قابلیت آپدیت و بروز رسانی.
محیط گرافیکی ساده.
داشتن حجم مناسب.
و...

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود نرم افزار خنده دار کردن عکس ها, توسط علیرضا حسینی

 

Play_With_Pictures_1.0.6_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه نرم افزارهای کوچک گرافیکی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردارند زیرا این نرم افزارها با حجم کم خود قادر به انجام کارهای جالب گرافیکی هستند کارهایی که حتی نظیر آنها را نیز نمیتوان در نرم افزار حرفه ای مانند فتوشاپ مشاهده نمود. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا عکس هایی با مزه و جالب خلق کنید. نرم افزار Play With Pictures یا نرم افزار بازی با عکس ها همانطور که از نامش مشخص است یک نرم افزار بسیار جالب گرافیکی می باشد که قادر است تا عکس های جالبی برای شما بسازد. در واقع شما با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های بسیار جالبی به عکس های شخصی و خانوادگی تان اضافه کنید. به عنوان مثال می توانید افراد کم سن و سال اعضای خانواده را درون تار عنکبوت قرار دهید به گونه ای که وی در این تار ها زندانی شده است. مهمترین کاربرد این نرم افزار ترکیب تصاویر دلخواه با یکدیگر است که در این میان با افکت های متنوع و بسیار جالبی که در اختیار کاربر قرار می دهد خلق تصاویر بامزه را برای او آسانتر می نماید. همچنین در این نرم افزار علاوه بر انواع افکت های متنوع و جالب ابزارهایی نیز برای ویرایش سریع عکس ها قرار دارد که میتوانید با استفاده از آنها در زمانی بسیار کم اقدام به ویرایش تصویر مورد نظر خود نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
امکان ساخت تصاویر بامزه و جالب.
امکان ترکیب چند تصویر با یکدیگر.
ساخت عکسها تنها در سه مرحله.
داشتن افکت های متنوع و جالب.
داشتن ابزارهای ویرایش عکس.
بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
سازگار با ويندوز هاي مختلف.
داشتن حجم مناسب.
کاربرد آسان.
و ...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود نرم افزار ساخت عکس های بامزه و جالب, توسط علیرضا حسینی

صفحه قبل 1 صفحه بعد