ابزار بوکمارک این صفحه را به اشتراک بگذارید همه چی دون MR
همه چی دون MR
هر چیزی که فکرشو بکنی!

 عکس   مواد غذایی اعتیاد آور

 نتایج برخی از پژوهش‌ها نشان می‌دهد اعتیاد به طعم شیرینی حتی می‌تواند جدی‌تر از اعتیاد به کوکائین شود.

 

 

آیا تاکنون متوجه شده‌اید زمانی که عادت به خوردن بیسکویت , شکلات و قهوه پیدا می‌کنید بعد از مدتی ناخودآگاه به سوی این مواد غذایی کشیده می‌شوید و عدم مصرف آن‌ها کلافه‌تان می‌کند و تصور می‌کنید بدون خوردن آن‌ها دچار ضعف می‌شوید؟

آیا می‌دانید که برخی از خوراکی‌ها مانند مواد مخدر عمل کرده و شما را گرفتار خود می‌کنند؟

در کارخانه‌های تولید کننده‌ی مواد غذایی ترفندهایی به کار می‌رود که با اضافه کردن افزودنی‌های غذایی و معطر , بخش‌هایی از مغز شما فعال می‌شود و به سوی اعتیاد غذایی کشیده می‌شوید.

صنایع تولید کننده‌ی مواد غذایی به محصولات خود موادی اضافه می‌کنند که مانند مواد مخدر عمل می‌کند. بی دلیل نیست که امروزه به برخی از خوراکی‌ها که اصلاً نیازی ندارند , قند اضافه می‌شود. در واقع این تولید کننده‌ها به مواد غذایی مثل پیتزا , سوسیس , کالباس و غیره نیز شکر اضافه می‌کنند. یا اینکه بعضی از غذاهای آماده را با نمک و چربی بیش از حد تولید می‌کنند.

باید بدانید مصرف قند مراکز مربوط به کسب لذت در مغز را فعال می‌کند و نمک و چربی‌ها نیز روی مغز تأثیر گذاشته و میل به خوردن را افزایش می‌دهند. نتیجه این می‌شود که بیشتر مشتاق مصرف این مواد غذایی می‌شوید و در نهایت کارتان به اعتیاد غذایی می‌کشد.

حتی اعتیاد به یک ماده‌ی غذایی می‌تواند از طریق بو نیز به وجود بیاید. بو از طریق عصب‌های بینی به مغز مخابره می‌شود و ایجاد لذت می‌کند. برای همین اهالی تولید کننده‌ی غذاهای صنعتی در افزودن مواد معطر به محصولاتشان کوتاهی نمی‌کنند. با این مواد غذایی بیشتر آشنا شوید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:مواد غذایی اعتیاد آور, اعتیاد به غذا, غذاهای معتاد کننده, توسط علیرضا حسینی
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دو جنسه,مردانی که زن شدند,عکس دوجنسه ها, توسط علیرضا حسینی

 

Magix_FunPix_Maker_1.0_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه با کمک انواع نرم افزار ویرایش تصویر به راحتی میتوان کارهای مختلف و بسیار جالبی را بر روی عکس ها انجام داد. یکی از این کارها ساخت عکس های خنده دار و جالب است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که با ویرایش قسمت های مختلف عکس باعث با مزه تر شدن ان می شود. نرم افزار Magix FunPix Maker یک نرم افزار ویرایش تصویر بوده که تمرکز آن بیشتر بر روی چهره افراد در عکس می باشد. شما میتوانید با وارد کردن عکس دوستان و اعضای خانواده خود در محیط نرم افزار با استفاده از ابزارهای آن اقدام به ویرایش عکس مورد نظر نمایید و با ویرایش قسمت های مختلف صورت باعث خنده دار شدن عکس شوید. یکی از ابزارهای پر کاربرد در این برنامه بر آمده کردن قسمت های مختلف عکس می باشد که با کمک آن می توانید قسمت های مختلف صورت اشخاص را مانند لب ها ، بینی ، چشم ها و ... در عکس بر آمده کنید تا بامزه و خنده دار شود.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

Magix_FunPix_Maker_1.0_[www.MihanDownload.com]_2.jpgبرخی از ویژگیهای این نرم افزار:
قابلیت بامزه و خنده دار کردن عکس ها.
داشتن انواع ابزارهای ویرایش چهره در عکس.
امکان وارد کردن عکس های دلخواه در برنامه.
قابلیت آپدیت و بروز رسانی.
محیط گرافیکی ساده.
داشتن حجم مناسب.
و...

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود نرم افزار خنده دار کردن عکس ها, توسط علیرضا حسینی

 

Play_With_Pictures_1.0.6_[www.MihanDownload.com].jpgامروزه نرم افزارهای کوچک گرافیکی از علاقه مندان بسیار زیادی برخوردارند زیرا این نرم افزارها با حجم کم خود قادر به انجام کارهای جالب گرافیکی هستند کارهایی که حتی نظیر آنها را نیز نمیتوان در نرم افزار حرفه ای مانند فتوشاپ مشاهده نمود. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که به شما کمک می کند تا عکس هایی با مزه و جالب خلق کنید. نرم افزار Play With Pictures یا نرم افزار بازی با عکس ها همانطور که از نامش مشخص است یک نرم افزار بسیار جالب گرافیکی می باشد که قادر است تا عکس های جالبی برای شما بسازد. در واقع شما با استفاده از این نرم افزار می توانید افکت های بسیار جالبی به عکس های شخصی و خانوادگی تان اضافه کنید. به عنوان مثال می توانید افراد کم سن و سال اعضای خانواده را درون تار عنکبوت قرار دهید به گونه ای که وی در این تار ها زندانی شده است. مهمترین کاربرد این نرم افزار ترکیب تصاویر دلخواه با یکدیگر است که در این میان با افکت های متنوع و بسیار جالبی که در اختیار کاربر قرار می دهد خلق تصاویر بامزه را برای او آسانتر می نماید. همچنین در این نرم افزار علاوه بر انواع افکت های متنوع و جالب ابزارهایی نیز برای ویرایش سریع عکس ها قرار دارد که میتوانید با استفاده از آنها در زمانی بسیار کم اقدام به ویرایش تصویر مورد نظر خود نمایید.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
امکان ساخت تصاویر بامزه و جالب.
امکان ترکیب چند تصویر با یکدیگر.
ساخت عکسها تنها در سه مرحله.
داشتن افکت های متنوع و جالب.
داشتن ابزارهای ویرایش عکس.
بروز رساني نرم افزار از اينترنت.
داشتن محيط زيبا و کاربرپسند.
سازگار با ويندوز هاي مختلف.
داشتن حجم مناسب.
کاربرد آسان.
و ...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود نرم افزار ساخت عکس های بامزه و جالب, توسط علیرضا حسینی

 

AV_Voice_Changer_v7.0.29_www.mihandownload.com.jpg
با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از امور آسان تر شده است و بسیاری از کارها را که درگذشته امکان آن وجود نداشت را امروزه به راحتی و با استفاده از یک نرم افزار انجام داد. اگر شما از آن دسته از کاربران هستید که دوست دارید به هر دلیلی صدای خود را تغییر دهید می توانید از نرم افزاری که امروز قصد معرفی آن را داریم نهایت بهره را ببرید. AV Voice Changer نام نرم افزاری است که بوسیله آن قادر خواهید بود تا صدای خود را در لحظه تعییر دهید ، روی صدای خود افکت های مختلف ایجاد کنید و یا صدای خود را بصدای شخص خاصی تبدیل نمایید. از امکانات جالب این نرم افزار می توان به امکان تغییر صدا در مکالمات اینترنتی در نرم افزارهای مختلف و سازگاری این نرم افزار با اکثریت نرم افزارهای پیام رسان از جمله Yahoo Messenger ،  GoogleTalk و MSN Live Messenger اشاره کرد. می توانید با استفاده از این نرم افزار یک پیام صوتی بسازید ، آن را ذخیره کنید و برای شخصی دلخواه از هر طریقی ارسال نمایید و یا در بازی های آنلاین مختلف برای مکالمه با دیگر بازیکنان صدای خود را تغییر دهید. آخرین نسخه نرم افزار فوق الذکر را هم اکنون می توانید از سایتمیهن دانلود دریافت نمایید.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
- امکان تغییر صدا در لحظه.
- امکان قرار دادن افکت های مختلف بر روی صدا.
- امکان تقلید صدا.
- قابلیت تغییر صدا در مکالمه های آنلاین.
- امکان ذخیره صدا به صورت فایل صوتی.
- قابلیت تغییر صدا در بازی آنلاین
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- کاربرد آسان.
- و...
 

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:دانلود نرم افزار تغییر صدا, توسط علیرضا حسینی

 

اطلاعات کامل : IMDB
منتشر کننده فایل : گروه دات ای ار
فرمت : MKV
حجم : ۳۵۰ مگابایت
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
ژانر : کمدی ، خانوادگی
زیر نویس : بزودی
خلاصه داستان : خوانواده ای از طبقه متوسط جامعه برای دیدار پدر و مادر خانم Duncans، Blankenhoopers به  دنور میرند. دردسرهای جالبی در طول سفر برایشان اتفاق میفتد که داستان کمدی فیلم را میسازد.



ادامه مطلب...

       

اطلاعات کامل : IMDB

فرمت : MKV
حجم : ۵۰۰ مگابایت
محصول : آمریکا
زبان : انگلیسی
ژانر : انیمیشن ، ماجراجویی ، کمدی
امتیاز فیلم : ۵/۱۰
زیر نویس : دارد
خلاصه داستان : اکنون الیوت عیال وار شده است و صاحب بچه و دیگر نمی تواند با بوگ به خوش گذرانی بپردازد، بوگ هم که دیگر نا امید است و تنها، به یک سیرک روسی ملحق می شود و آنجا یک خرس گریزلی مونث اصیل روسی را ملاقات می کند و به او علاقه مند می شود و … (ادامه…)
 

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 

20 روز، 20 سوال!

به اولین دوره از مسابقه‌ی بزرگ و زنده‌ی موسیقی پاپ ایران خوش اومدین! این مسابقه که از طرف سونی‌اریکسون با همکاری مجله‌ی چلچراغ برگزار می‌شه، روز به روز دانش موسیقی پاپ شما رو محک می‌زنه و بعد از بیست روز، شما می‌تونید برنده‌ی شایسته‌ی جایزه‌ی بزرگ مسابقه باشین...

جایزه چیه؟

هزینه‌ی سفر دوبی! نفر اولِ مسابقه برنده‌ی هزینه‌ی سفر به دوبی برای چهار شب و پنج روز با یک همراه می‌شه. بازم هست! هشت نفر دیگه هم جایزه می‌گیرن. هر کدوم یک گوشی سونی اریکسون مدل !Live with Walkman چی بهتر از این؟

برای شرکت کردن توی مسابقه چی کار کنم؟

کافیه که ثبت نام کنید، بیست روز به این‌جا سر بزنید و هر روز به یکی از سوال‌های چهار گزینه‌ای جواب بدید؛ همین و تمام!

اینم لینک سایت مسابقه:

www.persianpopquiz.com/?hid=16686#register

 


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 2 بهمن 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 

داستان کوتاه درباره یک وبلاگ نویس

داستان عاشقانه

بهاربیست

این داستان کوتاه درباره یک وبلاگ نویس است که دست سرنوشت
این وبلاگ نویس را با یک دختر زمینی آشنا میکند
پیشنهاد میکنم حتما این داستان را بخوانید
برای خواندن این داستان لطفا به بخش ادامه مطلب مراجعه کنید

اولین نیستیم .... اما بهترینیم ....!!
بهاربیست

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

         

 

         

 

 

 

 

 

 


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:آیکون یاهو, شکلک , توسط علیرضا حسینی

  اینجا شب است.... یک شب نوول.در قلعه ی کوچک من همه ی این سپاهیان بی سلاح خفته اند نه برادر و خواهر تو و حتی مادرت...به زحمت توانستم بی آنکه این پرندگان خفته را بیدار کنم خودم را به این اطاق کوچک نیمه روشن به این اطاق انتظار پیش از مرگ برسانم.من از تو بسی دورم خیلی دور...اما چشمانم کور باد اگر یک لحظه تصویر تورا از خانه ی چشم من دور کنند.تصویر تو آنجا روی میز هم هست.تصویر تو اینجا روی قلب من نیز هست.اما تو کجایی؟ آنجا در پاریس افسونگر بر روی آن صحنه ی پر شکوه تأتر شانزه لیزه میرقصی.این را میدانم و چنانست که گویی در این سکوت شبانگاهی آهنگ قدمهایت را میشنوم و در این ظلمات زمستانی برق ستارگان چشمانت را میبینم.شنیده ام نقش تو در این نمایش پر نور و شکوه ، نقش آن شاهدخت است که اسیر خان تاتار شده است.شاهزاده خانم باش وبرقص ستاره باش و بدرخش اما اگر قهقه ی تحسین آمیز تماشاگران و عطر مستی آور گلهایی که برایت فرستاده اند ترا فرصت هوشیاری داد در گوشه ای بنشین ، نامه ام را بخوان و به صدای پدرت گوش فرا دار  من پدر تو هستم ژرالدین ! من چارلی چاپلین هستم. 

بقیه ی مطالب در ادامه .....



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

دانلود رایگان پکیج بازی کامپیوتری همسایه جهنمی Neighbours From Hell

 | دانلود تمام سری بازی های همسایه جهنمی در پارت های جداگانه| 

 
نام بازی: Neighbours From Hell Pack 
پلتفورم : pc
ژانر: Strategy
تاریخ انتشار جهانی :
تاریخ انتشار در آمریکا :
تاریخ انتشار در اروپا :
نوع  فایل : Collection Games
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Encore Software, Inc
مد بازی : مولتی پلیر
حمایت توسط : JoWood Productions
درجه بندی سنی : PEGI: 3+
قابلیت آنلاین:دارد
 
قطعا با سری بازی های همسایه ی جهنمی آشنایی دارید . این بازی تحت عنوان Neighbours from Hell از سال 2003 میلادی آغاز به انتشار سری های مختلف بازی را کرد . بازی Neighbours from Hell یک بازی ویدویی استراتژی  برای Nintendo GameCube, Microsoft Windows,Xbox هست .این بازی در اروپا برای Nintendo GameCube, Microsoft Windows,Xbox,GameCube ,Xbox on March 4, 2005. منتشر شد .در September 22, 2003 این بازی به صورت رسمی در آمریکا انتشار رسمی پیدا کرد . همسایه‌هایی از جهنم(به انگلیسی: Neighbors from Hell) یک بازی استراتژی برای مایکروسافت ویندوز، گیم‌کیوب و ایکس‌باکس است. که در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ منتشر شده‌است و داستان فردی است که باید به خانه همسایه خود رفته و با وسایلی که آنجاست اعصاب همسایه خود را خرد کند. همسایه‌هایی از جهنم ۲(به انگلیسی: Neighbors from Hell)یک بازی استراتژی برای مایکروسافت ویندوز است. که در سال ۲۰۰۴ منتشر شده‌است. داستان این بازی در ادامه همسایه‌هایی از جهنم است، با این قسمت که آقای همسایه این بار به مسافرت می‌رود و شخصیت اصلی (وودی) برای آزار وی او را تعقیت می‌کند. این بازی سه شخصیت اضافه نیز نسبت به نسخه اولیه بازی دارد، که شامل مادر و همسفر همسایه و پسر همسفر هستند.در سری Neighbours from hell 3  هم همچون نسخه ی قبلی دارای سه شخصیت اصلی جدید است . مراحل بازی در جزیره ای زیبا ادامه خواهد داشت . در Neighbours from hell 3 سعی شده است تا گیمر تمامی قوای خود را برای به سرانجام رساندن تک تک مراحل به مرحله ی احرا رساند.شاید حالب باشد که بدانید طراحی کرکتر ها در این سری از بازی نسبت به دو سری قبل فوق العاده بهبود یافته است . در این نسخه هیچ گونه باگی دیده نشده است .اما نسخه بعدی تحت عنوان Neighbours from hell 4 منتشر شد . این بازی به صورت روسی منتشر شده است و در حقیقت نسخه انگلیسی آن هیچ وقت منتشر نشد . کرکتر ها در این بازی تغییر میکنند. شاید این تغییر به دل گیمری که با تک تک کرکتر های سه نسخه ی قبلی ارتباط دیداری ایجاد کرده است ننشیند . این گفته که تغییر ناگهانی یک بازی در یکی از سری های آن میتواند تاثیر مخرب و به شدت منفی در روند پیشرفت ئ توسعه آن داشته باشد به دور از ذهن نباشد .بعد از نسخه تغریبا موفق سری چهارم این بازی ، دو سری دیگر نیز روانه بازار شد . آنها تحت عنوان Neighbours from hell 5 , Neighbours from hell 6 منتشر شدند و همان طور که انتظار می رفت این دو سری نیز همچون سری چهارم دارای طراحی کرکتر یکسان و به دوز از سه سری اوا دارد . این همان چیزی است که گیمیری که سه سری اول را بازی کرده است نخواهد پسندید . در کل اگر بخواهیم یک ارزیابی کلی سری بازی های همسایه ی جهنمی داشته باشم باید بگوییم در سری بازی های Neighbours from hell سعی بر آن است که در هر مرحله گیمر را با یک چالش جدید رو به رو کند . جالب اینجاست که این روند تا آخرین سری این بازی و در هر مرحله به خوبی رعایت شده است . به گونه ای که گیمر قبل از ورود به مرحله ی جدید پیش بینی می کند که حتما با یک چالش جدید رو به رو است !!!
دانلود رایگان سری بازی های Neighbours from hell به همراه تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب....


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 ژانر : انیمیشن ، کمدی ، خوانوادگی

 
کیفیت : خوب – CAMRip
 
نمونه کیفیت : کلیک کنید
 
فرمت : MKV
 
حجم : ۳۰۰ مگابایت
 
محصول : آمریکا
 
زبان : انگلیسی
 
زیر نویس : بزودی
 
خلاصه داستان : Chipmunks و Chipettes ها در حال بازی در یک کشتی مشغول گشت و گذار هستند که ناگهان به دریا می افتند و در نهایت به یک بهشت گرمسیری می رسند. آن ها کشف می کنند زمین آنجا آن طور که به نظر می رسد صحرایی نیست….
 
 
 
دانلود در ادامه مطلب


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی
سلام امروز می خواهم بازی اینترنتی تراوین را به شما عزیزان معرفی کنم ئ
نوع بازی: این بازی نوعی بزی استراتجیک است که به صورت آنلاین برنامه ریزی شده است
 
چگونگی بازی : در این بازی شما یک دهکده کوچک دارید که با بدست آوردن چوب و .. می توانید نیروی مورد نیاز را پیدا کرده و به دهکده های اطراف خود حمله کنید و آن هارا تصرف کنید
 
ثبت نام در تراوین : با کلیک روی لینک زیر در این بازی جذاب شرکت کنید .
 
ثبت نام

www.travian.ir


نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی
نوشته شده در تاريخ شنبه 1 بهمن 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 8 صفحه بعد