ابزار بوکمارک این صفحه را به اشتراک بگذارید همه چی دون MR
همه چی دون MR
هر چیزی که فکرشو بکنی!

 


 عکس   خبر جدید از سریال قهوه تلخ   دی 90

شنیده می‌شود که «مهران مدیری» از ساخت ادامه «قهوه تلخ» منصرف شده است.

 

سازندگان مجموعه قهوه تلخ حدود ۲ ماه و نیم است که ادامه تصویربرداری سریال را متوقف کرده‌اند و گویا با منحل شدن گروه سازندگان و وقفه طولانی در ارائه قسمت‌های جدید , تهیه‌کنندگان از ادامه ساخت این مجموعه منصرف شده‌اند.

 

همچنین با آمدن نسخه قاچاق سه قسمت آخر سریال , شایعاتی مطرح شد که وزارت ارشاد از ارائه پروانه نمایش به قسمت‌های جدید قهوه تلخ سر باز زده است و بازار این شایعه داغ است که وزارت ارشاد به صورت ضمنی آب پاکی را بر دستان مهران مدیری ریخته و قرار است دیگر ادامه سریال قهوه تلخ ساخته نشود. البته سازندگان مجموعه «قهوه تلخ» تا به حال در مقابل این سخنان سکوت کرده‌اند و هیچ واکنشی نشان نداده‌اند.

از سوی دیگر «سعید رجبی‌فروتن» مدیر کل دفتر همکاری‌های سمعی و بصری نمایش خانگی وزارت ارشاد گفت: پرونده «قهوه تلخ» در حال بررسی و گویا در حال رسیدن به مراحل نهایی است و به زودی نتیجه آن از سوی مراجع ذی‌صلاح اعلام خواهد شد.

وی درباره اینکه وزارت ارشاد قصد ارائه پروانه نمایش به «قهوه تلخ» را دارد یا خیر , نیز تصریح کرد: بحث قاچاق سه قسمت آخر «قهوه تلخ» باید کاملا بررسی شود و نتیجه آن مشخص شود تا بتوان درباره دادن مجوز به قسمت‌های قاچاق شده آن تصمیم گرفت. ابهامات این پرونده هنوز برطرف نشده است.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود وزارت ارشاد تصمیم گرفته دیگر به «قهوه تلخ» مجوز ندهد و این سریال نیمه‌کاره باقی بماند , اظهار داشت: من چنین مطلبی را نشنیده‌ام. «قهوه تلخ» نیز مانند همه کارهای دیگری که ساخته می‌شود , نیاز به بازبینی دارد و گاهی در برخی قسمت‌ها تغییرات کوچکی لحاظ شده است که کاملا عادی و طبیعی است , اما تصمیمی مبنی بر اینکه از ادامه فعالیت سازندگان «قهوه تلخ» جلوگیری شود و این سریال نیمه‌کاره بماند , از سوی وزارت ارشاد گرفته نشده است.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:قهوه تلخ,مهران مدیری, توسط علیرضا حسینی

 گوسفندی با دو سر و شش دست و پا در آران و بیدگل به دنیا آمد. این گوسفند دارای دو جفت چشم , یک جفت گوش و دو پوزه است و سرهای این موجود با یک گردن مشترک به بدن متصل است.

 

 

رییس اداره دامپزشکی شهرستان آران و بیدگل گفت: این گوسفند دارای دو دست و چهار پاست. عزیز اله علیزاده افزود: این اتفاق نادر بر اثر ناهنجاری های ژنتیکی و همخونی گوسفند نر و ماده به وجود می آید.
وی تصریح کرد: این گوسفند عجیب الخلقه در حال حاضر زنده است و در صورت مراقبت کامل و تغذیه مناسب تا ۲۰ روز زنده می ماند.


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:گوسفند,جالب,عجیب,دوسر,, توسط علیرضا حسینی

 

 

یک دختر ۱۴ ساله هندی به طرز عجیبی از سه سال قبل ۵۰ بار در روز به جای اشک خون گریه می کند. از بدن توینکل دویودی دختر ۱۴ ساله هندی بدون اینکه دچار هیچ جراحت و زخمی شده باشد خون خارج می شود. از سه سال قبل این خون از چشمها , بینی , سر حد مو و پیشانی , گردن و کف پاهای این دختر ۵۰ بار در روز خارج می شود.

این دختر در خصوص وضعیت خود توضیح داد: از چشمها , دستها , سر , گوشها , بینی و از همه جای سطح بدنم خون خارج می شود. وقتی خونریزی آغاز می شود من هیچ جراحتی ندارم اما این خونریزیها من را به شدت خسته می کنند و بعضی وقتها سردرد می گیرم. دکتر باچانان پزشک آمریکایی که در انگلیس کار می کند برای معاینه این دختر نوجوان به هند سفر کرده است.

وی اظهار داشت: من هرگز یک مورد مشابه این مورد را ندیده ام و یا در تاریخ پزشکی نخوانده بودم که خون به صورت خود به خود از پوست سر و یا کف دستها خارج شود. من بسیار خرسند خواهم شد اگر بتوانم به این نوجوان کمک کنم.

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:خون,گریه ی خون,دختری هندی که خون گریه کرد, توسط علیرضا حسینی


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 وقتی حرف از مرد خوب می‌زنیم خیلی‌ها نمی‌دانند یک مرد خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد. برخلاف تصور، مرد خوب کسی نیست که فقط اهل اعتیاد و رفیق‌بازی و خیانت نباشد و درآمد خوبی داشته باشد، بلکه هزار نکته باریک‌‌تر زمو اینجاست.


مشاوران خانواده توصیه می‌کنند برای این‌که مرد خوبی برای همسرتان باشید باید گرفتاری‏های روزانه و مشکلات روزانه سبب نشود با چهره‌ای درهم پذیرای همسرتان باشید (یا اصلا پذیرای وی نباشید!)
دیگر این‌که علاوه بر خرید چیزهایی که در منزل نیاز است، گاهی چیزی را برای همسرتان هدیه ببرید حتی اگر مناسبتی نداشته باشد.
برای این‌که مرد خوبی باشید به همسر خود به شکل یک خدمه نگاه نکنید او همسر شماست. اگر نقصانی در کارها و خانه‌داری مشاهده می‌کنید در موقعیتی مناسب وقتی که خسته نیست با محبت و خوشرویی آن را تذکر دهید و اگر استطاعت دارید و می‌بینید همسرتان به تنهایی از عهده امور منزل بر نمی‌آید، برایش هر چند وقت یک بار یک خدمتکار بگیرید.
این‌که مرتب بودن خانه دوستان و آشنایان و اقوام خودتان را به رخ او بکشید، در او انگیزه ایجاد نمی‌کند.اگر می‌خواهید همسرتان شما را صدچندان دوست داشته باشد، به خانواده اش احترام بگذارید و برای دعوت آنان پیشقدم شوید.
به همسر خود احترام بگذارید و در مقابل دیگران این احترام را بیشتر نشان دهید.
سعی نکنید ثابت کنید همه کاره و جنس برتر هستید، سعی کنید هر‌دو در زندگی برنده باشید.
برای محبت‌کردن لحظه‌ای را از دست ندهید و در محافل دوستانه و خانوادگی، او را تنها نگذارید.
هیچ چیز مثل مشارکت در کارهای خانه، شما را به مردی مهربان و دوست‌داشتنی بدل نمی‌کند.

 


نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 29 دی 1390برچسب:عشق,مرد,مرد زندگی,همسر مناسب,, توسط علیرضا حسینی

 اگر بیرون از منزل کار می‌کنید و کار شما پشت میزنشینی است بهتر است غذای خود را از خانه همراه ببرید تا بتوانید برنامه غذایی که برای شما لازم است را رعایت کنید.\n

افکار: افراد پشت میزنشین و تحت رژیم، یک نگرانی مشترک دارند: «من چگونه می‌توانم وزن کم کنم در حالی‌که تمام روز را پشت میز نشسته‌ام این سوال خوبی است کنترل وزن به سادگی یک معادله ریاضی است برای کم کردن وزن شما باید کالری بیشتری از آنچه که جذب می‌کنید، بسوزانید در حالی‌که پشت میز نشسته‌اید شما بی‌حرکت هستید و علاقه زیادی به غذاهای حاضری و تنقلات دارید بنابراین معادله شما به هم می‌خورد و افزایش وزن پیدا می‌کنید.
 
شما باید ظرفیت رژیمی خود را بالا ببرید. تعدادی متخصصان تغدیه در زمینه کاهش وزن افراد تحت رژیم آزمایش‌ها و تحقیقات زیادی انجام داده‌اند اینها ترفندهایی است که آنها توصیه می‌کنند.
 
علاقه به تنقلات: تعداد زیادی از مردم در حالی‌که پشت کامپیوتر نشسته‌اند تنقلات می‌خورند، اگر شما یکی از این افراد هستید آماده شوید البته احتیاجی نیست که یک برنامه اضطراری و با عجله را اجرا کنید. 
 
دستورالعمل اول این است که تنقلات را داخل یخچال یا کابینت قرار دهید نه روی میز کامپیوتر و در دسترس!
 
آب بنوشید:
 
در همین چارچوب اگر آب روی میز کارتان و در معرض دیدتان باشد در نتیجه شش لیوان (هشت اونس) آب مورد نیاز بدنتان را خواهید نوشید همیشه یک بطری آب تازه روی میز کارتان در دسترس داشته باشید.
 
برنامه برای نهار:
 
اگر بیرون از منزل کار می‌کنید و کار شما پشت میزنشینی است بهتر است غذای خود را از خانه همراه ببرید تا بتوانید برنامه غذایی که برای شما لازم است را رعایت کنید.
 
تحرک:
 
حتی اگر برای شما ۱۰ دقیقه ورزش مقدور است، حتما این ۱۰ دقیقه را نرمش کنید هر زمان که موقعیتی پیش می‌آید و به هر بهانه‌ای بلند شوید و حرکت داشته باشید.
 
تمرین در ساعات استراحت:
 
قبل و بعد از این‌که پشت کامپیوتر بنشسینید‌حتما نرمش کنید اگر محل کار شما خیلی دور نیست در مورد پیاده‌روی از خانه‌تا سر کار برنامه‌ریزی کنید اگر واقعا کار شما به گونه‌ای است که حتی لحظه‌ای برای نرمش پیدا نمی‌کنید یک سالن در نزدیکی محل کار خود پیدا کنید و برای نرمش به آنجا بروید.
 
از دوستان خود کمک بگیرید:
 
با همکارانتان در شرکتی که کار می‌کنید برای کاهش وزن مسابقه بگذارید این راهی است که می‌توانید با یکدیگر در اوقات بیکاری تمرین کنید. این کمک خیلی بزرگی در کاهش وزن شما می‌کند.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 

 

مارک زاکی برگ مدیر سایت فیس بوک

 
 


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 

دانلود موزیک سروش هیچکس بجنگ مثلِ

برای دانلود از save link as یا save link target استفاده کنیدسروش هیچکس بجنگ مثلِ


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 

دانلود موزیک علی لهراسبی خوب فکر کن

دانلود موزیک علی لهراسبی چشمامو میبندم

برای دانلود از save link as یا save link target استفاده کنیدعلی لهراسبی خوب فکر کن چشمامو میبندم

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 

دانلود موزیک سعید کرمانی نمی دونی

برای دانلود از save link as یا save link target استفاده کنیدسعید کرمانی نمی دونی


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 

دانلود موزیک برادران منوچهری و ادی بیدارشو

برای دانلود از save link as یا save link target استفاده کنیدبرادران منوچهری ادی بیدارشو


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 

دانلود موزیک محمد اصفهانی جام تهی

برای دانلود از save link as یا save link target استفاده کنیدمحمد اصفهانی
جام تهی

 


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 دی 1390برچسب:محمد اصفهانی, توسط علیرضا حسینی

 کامپیوتر داشت کار میکرد که یِیهو دود سیاهی از پشتش زد بیرون ! میگه : کامیپوترت سوخت ؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ یه برنامه مونده بود سر دلش ، آروغ زد رفلاکس شد



نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:جوک, توسط علیرضا حسینی

 

 

فسیل این تروپد جوان که تا 98% کامل است، در جنوب آلمان پیدا شده و کامل‌ترین نمونه کشف‌شده از دایناسورها در طول تاریخ از نظر شفافیت و کامل بودن محسوب می‌شود.

این فسیل 72سانتی‌متری 135 میلیون سال قدمت دارد و به اوایل دوره کرتاسه برمی‌گردد.

[

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:دایناسور, توسط علیرضا حسینی

 دوستم میگه ساعت نو خریدی ؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ همونه منتها پوست انداخته !!!


نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:جک, توسط علیرضا حسینی

سلام سلام سلام

 

خوب چتونه بدجور دنبال این مطلب می گشتین نه ؟

آره زیاد تو اینترنت درباره حذف اکانت فیس بوک مطلب ریخته ولی کدومش تا حالا کار کرده ؟

فقط بعضیاش کار کردن اونم چه کاری ؟ فقط حذف اطلاعات و مسدود کردن اکانت رو که اونم بدی های خودش رو داره که پایین نوشته بچه ها :

یک این که در این صورتی که تو اینترنت می بینید فقط اکانت شما رو واسه 15 روز مسدود میکنه بعد 15 روز دوباره فعال میشه 

دوم این که سایت فیس بوک از کل اطلاعات شما پشتیبان میگیره و ذخیرش میکنه که امکان داره بعد از یه مدت دوباره اطلاعات رو نشون بده

سوم این که از همه مهم تر اکانت شما به طور کامل حذف نمیشه 

خوب حالا نوبت مطلب منه 

میدونم خیلیاتون دنبال مطلبی میگشتین که درست درمون بتونه اکانت شما رو از فیس بوک حذف کنه 

مطمئن باش این راه درسته چون خودم تستش کردم و 3 تا اکانت خودم رو تو فیس بوک حذف کردم 

خوب حالا اونایی که میخوان این مطلب رو ببینن برن تو ادامه مطلب :

پس چی فکر کردی این مطلب به این مهمی رو باز میزارم هر کی بره بگیره نه هر کی رمزشو میخواد به خودم بگه

رمز       zerangi

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 25 دی 1390برچسب:حذف,اکانت,فیس بوک, توسط علیرضا حسینی