ابزار بوکمارک این صفحه را به اشتراک بگذارید همه چی دون MR
همه چی دون MR
هر چیزی که فکرشو بکنی!

 

 دانلود فیلم بسیار زیبای  پرتقال خونی محصول ۱۳۹۰ ایران
 
| دانلود با کیفیت اصلی با لینک مستقیم و کمکی |

 



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:دانلود فیلم بسیار زیبای پرتقال خونی,دانلود فیلم پرتقال خونی,پرتقال خونی,, توسط علیرضا حسینی

 این نامه تاجری به نام پائولو به همسرش جولیاست که به رغم اصرار همسرش به یک مسافرت کاری می رود و در آنجا اتفاقاتی برایش می افتد که مجبور می شود نامه ای برای همسرش بنویسد به شرح ذیل …

 
جولیای عزیزم سلام …
بهترین آرزوها را برایت دارم همسر مهربانم.همان طور که پیش بینی
می کردی سفر خوبی داشتم. در رم دوستان فراوانی یافتم که با آنها
می شد مخاطرات گوناگون مسافرت و به علاوه رنج دوری از تو
را تحمل کرد. در این بین طولانی بودن مسیر و کهنگی وسایل مسافرت
حسابی مرا آزار داد. بعد از رسیدن به رم چند مرد جوان
خود را نزد من رساندند و ضمن گفتگو با هم آشنا شدیم. آنها
که از اوضاع مناسب مالی و جایگاه ممتاز من در ونیز مطلع بودند
محبتهای زیادی به من کردند و حتی مرا از چنگ تبهکارانی که
قصد مال و جانم را کرده بودند و نزدیک بود به قتلم برسانند
نجات دادند . هم اکنون نیز یکی از رفقای بسیار خوب و عزیزم
“روبرتو”‌ که یکی از همین مردان جوان است انگشتر مرا به امانت گرفته
و با تحمل راه به این دوری خود را به منزل ما خواهد رساند
تا با نشان دادن آن انگشتر به تو و جلب اطمینانت جعبه جواهرات
مرا از تو دریافت کند وبه من برساند . با او همکاری کن تا جعبه
مرا بگیرد. اطمینان داشته باش که او صندوق ارزشمند جواهرات را
از تو گرفته و به من خواهد داد وگرنه شیاد فرصت طلب دیگری جعبه را
خواهد دزدید و ضمن تصاحب تمام جواهرات آن, در رم مرا خواهد کشت
پس درنگ نکن . بلافاصله بعد از دیدن نامه و انگشتر من در ونیز‍
موضوع را به برادرت بگو و از او بخواه که در این مساله به تو کمک کند.
آخر تنها مارکو جای جعبه را میداند. در مورد دزد بعدی هم نگران نباش
مسلما پلیس او را دستگیر کرده و آنقدر نگه میدارد تا من بازگردم.
.
.
.
.
نامه را خواندید؟
اما بهتر است یک نکته بسیار مهم را بدانید :
پائولو قبل از سفر به رم با جولیا یک قرار گذاشته بود
که در این مدت هر نامه ای به او رسید آن را بخواند! “یک خط در میان”
حالا شما هم برگردید و دوباره نامه را یک خط در میان بخوانید
تا به اصل ماجرا پی ببرید!!!!
 

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:, توسط علیرضا حسینی

 پروفسور «باهر»، جامعه شناس و بنیان گذار رفتارشناسی در ایران است. او متخصص برگزاری سمینارها و نشست های عجیب و غریب در حوزه های مختلف و به ویژه روابط زناشویی است. آخرین نمونه از این دست همایش های پروفسور باهر همایش طلاق درمانی است که در حال برگزاری است. بهانه گفت وگوی ما با پروفسور باهر اما رویت یک تیتر در فهرست مقاله های او بود: «هر مرد باید ۴ زن داشته باشد!» این تیتر به لحاظ روزنامه نگاری جذابیت بالایی داشت. این موضوع بهانه ای شد برای گفت وگویی کوتاه اما جالب با پروفسور باهر

 
 
در بین عنوان مقالات شما چند تیتر دیده می شود که خیلی جالب به نظر می رسند. می خواهیم رویکرد و نظر شما را راجع به این موضوعات بدانیم. برای مثال عنوان هر مرد باید ۴ زن داشته باشد این یعنی چه؟ شما واقعا معتقدید، هر مرد باید ۴ زن داشته باشد؟!
 
نه، آن فقط عنوان مقاله است. منظور این است که هرمرد باید تکفل ۴ زن را برعهده بگیرد. در واقع از نظر من هر مرد را ۴ زن می سازد.
 
این ۴ زن چه افرادی هستند؟
 
مادر، خواهر، دختر و همسر. یک مرد را باید ۴ زن چکش کاری کنند تا بشود یک آقا. این ۴ زن باید در زندگی یک مرد وجود و حضور داشته باشند تا یک مرد نرمال و عادی باشد.
 
● یعنی چه، یعنی اگر مردی خواهر یا دختر ندارد، آقا نیست؟
 
نه، قطعا کم دارد. وجود نداشتن هر کدام از این ۴ زن می تواند در زندگی روحی و عاطفی و از طرفی در زندگی اجتماعی فرد اخلال ایجاد می شود.


ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:هر مرد باید ۴ زن داشته باشد!, هر مرد چند زن باید داشته باشد؟, رن,مرد , زندگی , توسط علیرضا حسینی

Angry%20Birds%20Space%20v1.0.0%20%5Bwww.bermoodadownload.com%5D دانلود بازي Angry Birds Space v1.0.0

سری جدید بازی پرندگان خشمگین تحت عنوان Angry Birds Space ، نسخه CRD بازی

 

حتما با بازی Angry Birds آشنا هستید.این بازی تا به حال در چند سری با عناوین: جشنواره کریسمس، فصول، جشنواره شکوفه‌های گیلاس، جشنواره ماه، ریو و… منتشر شده است که هر کدام ویژگی های خاص خود را دارد،اما این سری از پرندگان خشمگین بسیار جذاب تر از سری های قبلی ارائه شده و دارای ویژگی های بسیار جالب می باشد.در این سری از بازی پرندگان خشمگین به فضا سفر کرده اند و خوک ها نیز به دنبال آن ها رفته و تخم های پرندگان را دزدیده اند که همین امر باعث عصبانی شدن پرندگان و ایجاد جنگ فضایی شده است.هم اکنون می توانید این بازی زیبا را در ادامه ی مطلب دریافت نمایید.



ادامه مطلب...

نوشته شده در تاريخ یک شنبه 13 فروردين 1391برچسب:انگري بردز جديد, بازي Angry Birds Space براي pc, بازي پرندگان خشمگين جديد, برمودا دانلود, جديدترين ورژن بازي انگري بردز, دانلود Angry Birds Space براي كامپيوتر, دانلود انگري بردز اسپيس, دانلود انگري بردز براي پي سي, دانلود بازي, دانلود بازي Angry Birds, دانلود بازي Angry Birds Space, دانلود بازي Angry Birds Space v1,0,0, دانلود بازي Angry Birds Space با لينك مستقيم, دانلود بازي انگري بردز, دانلود بازي كامپيوتر پرندگان خشمگين در فضا, دانلود بازي پرندگان خشمگين, دانلود بازي پرندگان خشمگين در فضا, دانلود جديدترين انگري بردز براي pc, دانلود جديدترين بازي ها, دانلود جديدترين بازي پرندگان خشمگين, دانلود رايگان بازي Angry Birds Space, دانلود رايگان نسخه CRD بازي Angry Birds Space, دانلود سري جديد بازي پرندگان خشمگين, دانلود كرك Angry Birds Space v1,0,0, دانلود كرك سالم بازي Angry Birds Space 1,0,0, دانلود مجاني بازي Angry Birds Space v1,0,0, دانلود نسخه pc بازي Angry Birds Space v1,0,0, دانلود نسخه كم حجم بازي Angry Birds Space, دانلود نسخه نهايي Angry Birds Space v1,0,0, دانلود ورژن جديد بازي Angry Birds, دانلود گيم انگري بردز در فضا, سايت دانلود بازي, سريال نامبر Angry Birds Space v1,0,0, نسخه CRD بازي , توسط علیرضا حسینی


در تازه ترین تحقیقات انجام شده در دانشگاه کرنل نیویورک مشخص شد: خاک بازی کودکان و ورود گرد و غبار به سیستم گوارشی کودکان خطری برای سلامتی آنان ندارد.

 

 

به گزارش ایسنا در اروپای شرقی، بسیاری از کودکان عادت دارند تا هنگام خاک بازی دستان کثیف خود را به دهان ببرند که معمولا مورد خوشایند والدین نیست.

با این حال جدیدیترین تحقیقات صورت گرفته بر روی ۴۸۰ کودک در نیویورک نشان می دهد گل و خاک به مانند سپری در برابر انگل ها و سموم عمل می کند و ورود مقداری از آن به سیستم گوارشی کودک علاوه بر بالابردن مقاومت بدن در برابر بیماری‌ها مشکلی برای سیستم گوارشی ایجاد نمی کند.

 

 

 

در این مطالعه گفته شده كه بیش از دو هزار سال پیش در برخی از مناطق روستایی برای درمان اختلالات روده ای و اسهال از خاک رس و گل استفاده می‌شد.
براساس گزارش پایاگاه اطلاع رسانی دلفی، با این حال این بدان معنا نیست که به کودکان آموزش داده شود تا خاک بخورند بلکه نباید از ورود احتمالی گرد و غبار و خاک به دستگاه گوارشی کودک نگران شد.


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, توسط علیرضا حسینی

زن در حال قدم زدن در جنگل بود که ناگهان پایش به چیزی برخورد کرد.

وقتی که دقیق نگاه کرد چراغ روغنی قدیمی ای را دید که خاک و خاشاک زیادی هم روش نشسته بود.
زن با دست به تمیز کردن چراغ مشغول شد و در اثر مالشی که بر چراغ داد طبیعتا یک غول بزرگ پدیدار شد....!!!
زن پرسید : حالا می تونم سه آرزو بکنم ؟؟
غول جواب داد : نخیر ! زمانه عوض شده است و به علت مشکلات اقتصادی و رقابت های جهانی بیشتر از یک آرزو اصلا صرف نداره
زن اومد که اعتراض کنه
که غول حرفش رو قطع کرد و گفت :همینه که هست....... حالا بگو آرزوت چیه؟
زن گفت : در این صورت من مایلم در خاور میانه صلح برقرار شود و از جیبش یک نقشه جهان را بیرون آورد و گفت : نگاه کن. این نقشه را می بینی ؟ این کشورها را می بینی ؟ اینها ..این و این و این و این و این ... و این یکی و این. من می خواهم اینها به جنگ های داخلی شون و جنگهایی که با یکدیگر دارند خاتمه دهند و صلح کامل در این منطقه برقرار شود و کشورهایه متجاوزگر و مهاجم نابود شون.
غول نگاهی به نقشه کرد و گفت : ما رو گرفتی ؟ این کشورها بیشتر از هزاران سال است که با هم در جنگند. من که فکر نمی کنم هزار سال دیگه هم دست بردارند و بشه کاریش کرد. درسته که من در کارم مهارت دارم ولی دیگه نه اینقدر ها . یه چیز دیگه بخواه. این محاله.
زن مقداری فکر کرد و سپس گفت: ببین...
من هرگز نتوانستم مرد ایده آل ام راملاقات کنم.
مردی که عاشق باشه و دلسوزانه برخورد کنه و با ملاحظه باشه.
مردی که بتونه غذا درست کنه(!!!) و در کارهای خانه مشارکت داشته باشه.
مردی که به من خیانت نکنه و معشوق خوبی باشه و همش روی کاناپه ولو نشه و فوتبال نگاه نکنه(!!!!!)
ساده تر بگم، یک شریک زندگی ایده آل.
غول مقداری فکر کرد و بعد گفت : اون نقشه لعنتی رو بده دوباره یه نگاهی بهش بندازم....!!


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:صلح,آرزو,, توسط علیرضا حسینی
روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر مجهز است . تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند . نامه را مینویسد اما در تایپ ادرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد . در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی ، زنی که تازه از مراسم خاک سپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا اشنایان داشته باشه به سراغ کامپیوتر میرود تا ایمیل های خود را چک کند . اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد . پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را بر نقش زمین میبیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد: 

گیرنده : همسر عزیزم
موضوع : من رسیدم
میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی . راستش انها اینجا کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا می اد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته . من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم . همه چیز برای ورود تو رو به راهه . فردا میبینمت . امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه . وای چه قدر اینجا گرمه !!




نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, توسط علیرضا حسینی

با اصرار از شوهرش می‌خواهد که طلاقش دهد.شوهرش میگوید چرا؟ ما که زندگی‌ خوبی‌ داریم.از زن اصرار و از شوهر انکار.در نهایت شوهر با سرسختی زیاد می‌پذیرد ، به شرط و شروط ها. زن مشتاقانه انتظار می‌کشد شرح شروط را. تمام ۱۳۶۴ سکهٔ بهار آزادی مهریه آت را می‌باید ببخشی . زن با کمال میل می‌پذیرد.در دفتر خانه مرد رو به زن کرده و میگوید حال که جدا شدیم . لیکن تنها به یک سوالم جواب بده . زن می‌پذیرد."چه چیز باعث شد اصرار بر جدائی داشته باشی‌ و به خاطر آن حاضر شوی قید مهریه ات که با آن دشواری حین بله برون پدر و مادرت به گردنم انداختن را بزنی‌. زن با لبخندی شیطنت آمیز جواب داد :طاقت شنیدن داری؟ مرد با آرامی گفت :آری . زن با اعتماد به نفس گفت: ۲ ماه پیش با مردی اشنا شدم که از هر لحاظ نسبت به تو سر بود.از اینجا یک راست میرم محضری که وعده دارم با او ، تا زندگی‌ واقعی در ناز و نعمت را تجربه کنم. مرد بیچاره هاج و واج رفتن همسر سابقش را به تماشا نشست.زن از محضر طلاق بیرون آمد و تاکسی گرفت .وقتی‌ به مقصد رسید کیفش را گشود تا کرایه را بپردازد.نامه‌ای در کیفش بود . با تعجب بازش کرد .خطّ همسر سابقش بود.نوشته بود: " فکر می‌کردم احمق باشی‌ ولی‌ نه اینقدر. نامه را با پوزخند پاره کرد و به محضر ازدواجی که با همسر جدیدش وعده کرده بود رفت .منتظر بود که تلفنش زنگ زد.برق شادی در چشمانش قابل دیدن بود.شمارهٔ همسر جدیدش بود.تماس را پاسخ گفت: سلام کجایی پس چرا دیر کردی.پاسخ آنطرف خط تمام عالم را بر سرش ویران کرد . صدا، صدای همسر سابقش بود که میگفت : باور نکردی؟، گفتم فکر نمیکردم اینقدر احمق باشی‌.این روزها میتوان با ۱ میلیون تومان مردی ثروتمند کرایه کرد تا مردان گرفتار از شرّ زنان احمق با مهریه‌های سنگینشان نجات یابند.




نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:زن,زن احمق, , توسط علیرضا حسینی

یه روز صبح یه مریض به دكتر جراح مراجعه میكنه و از كمر درد شدید شكایت میكنه .
دکتره بعد از معاینه ازش میپرسه: خب، بگو ببینم واسه چی كمر درد گرفتی؟
مریض پاسخ میده: «من برای یك كلوپ شبانه كار میكنم. امروز صبح زودتر به خونه ام رفتم و وقتی وارد آپارتمانم شدم، یه صداهایی از اتاق خواب شنیدم! وقتی وارد اتاق شدم، فهمیدم كه یكی با همسرم بوده!!
در بالكن هم باز بود. من سریع دویدم طرف بالكن، ولی كسی را اونجا ندیدم. وقتی پایین را نگاه كردم،
یه مرد را دیدم كه میدوید و در همان حال داشت لباس میپوشید.»
من یخچال را كه روی بالكن بود گرفتم و پرتاب کردم به طرف اون!!
دلیل كمر دردم هم همین بلند كردن یخچاله.

مریض بعدی مياد و دكتر بهش میگه: به نظر میرسه كه تصادف بدی با یك ماشین داشتي. مریض قبلیِ من بد حال به نظر میرسید، ولی مثل اینكه حال شما خیلی بدتره! بگو ببینم چه اتفاقی برات افتاده؟ 
مریض پاسخ میده:
«باید بدونید كه من تا حالا بیكار بودم و امروز اولین روز كار جدیدم بود.
ولی من فراموش كرده بودم كه ساعت را كوك كنم و برای همین هم نزدیك بود دیر كنم.
من سریع از خونه زدم بیرون و در همون حال هم داشتم لباسهام را میپوشیدم،شما باور نمیكنید؛
ولی یهو یه یخچال از بالا افتاد روی سر من!

وقتی مریض سوم میاد به نظر میرسه كه حالش از دو مریض قبلی وخیمتره.
دكتره در حالی كه شوكه شده بوده دوباره میپرسه «از كدوم جهنمی فرار كردی؟!»
خب، راستش توی یه یخچال بودم كه یهو یه نفر اون را از طبقة سوم پرتاب كرد پايين!




نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:داستان جالب,, توسط علیرضا حسینی

اینترنت ملی میشه،فیس بوک تعطیل میشه
سالها میگذره٫طقی به توقی میخوره دوباره اینترنت جهانی میشه وفیس بوک باز میشه
تو میای با ترس وهیجان پروفایلت رو باز کنی
پسوردتو با چه امیدی توی یه سررسید قدیمی نوشتی
...چند روز میگردی و در خوش بینانه ترین حالت پیداش میکنی
لاگین میشی و وای٫میبینی زوکربرگ و نواده هاش چقدر ظاهرش رو عوض کردن...
خدای من،چه سرعتی!!!
اون گوشه موشه ها عکست رو میبینی!
چقدر جوون بودی!
ریلیشن شیبتو میبینی که الان ازدواج کرده و بچه هاش بزرگ شدن!
و اون لحظه تکنولوژی چقدر نوستالژیک و غم انگیز میشه واست...
میری سراغ آلبوم عکسات٫خیلی هاشون دیگه تو این دنیا نیستن...
فیس بوک رو میبندی و دیگه هیچوقت بازش نمیکنی٫
تویی که همیشه آنلاین بودی ٫حالا بزرگترین دردت پسوردیه که فراموشش نمیکنی.




نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 2 فروردين 1391برچسب:, توسط علیرضا حسینی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, توسط علیرضا حسینی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, توسط علیرضا حسینی
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 1 فروردين 1391برچسب:, توسط علیرضا حسینی